great expectations.

great expectations.

2020. december 4., péntek


ez az év annyira furcsán végtelen, és mintha mégsem történt volna meg. sosem hittem volna, hogy ennyire tudok elengedni, sőt, mindig épp ellenkezőleg gondoltam magamra - rugalmatlan vagyok, rigid és nehezen alkalmazkodó -. blaszfémia talán ilyet leírni, de számomra van pozitív hozadéka is ennek a covid-19-nek.

nem tudom már, melyik évben döntöttem el expliciten, hogy márpedig én minden évszakban meg fogom találni a szerethetőt, a héten jutott eszembe ez a mondat, amikor sétáltam át hajnalban a hídon. most minden napban kell megtalálnom a szerethetőt, egyesével mérlegelnem, hogy mennyire éri meg beleragadni az általános dühbe, a korlátok és káosz furcsa párosába, ami körülvesz minket. 

és arra kellett rájönnöm, hogy nem ragadok. és hogy rohadt jó dolgom van, mert itt van minden nap eleve ez a gyönyörű város, és minden reggel és minden este elönt a hála, akármilyen volt előtte a napom. hogy vannak emberek, akiknek fontos vagyok. hogy képes vagyok adni és elfogadni. hogy egyre jobban megy a futás. hogy van egy fiú, akitől egyáltalán nem függetlenül visszatért a férfiakba vetett hitem, ráadásul újra van kedvem festeni is. hogy karácsonyillat van az egész lakásban, és van kikkel ünnepelnem.

la vita é bella.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése