great expectations.

great expectations.

2024. január 5., péntek

azt hiszem, nem lesz évértékelő-összefoglaló idén, nem írtam hozzá eleget, hogy legyenek emlékeztetőim, és különben is főleg anyukás nyünnyögéseim lennének csak, azt meg inkább igyekszem megosztani a szintén kisgyerekes barátaimmal. mondjuk azt tökjó lenne azért átgondolnom, miért vagyok hálás, mire vagyok büszke, mostanában (haha) nem igazán jut erre alkalmam, és érzem a hiányát.

az biztos, hogy irtó büszke vagyok á.-ra, hihetetlenül okos és kíváncsi, kedves kisfiú. hálás vagyok, hogy csak a banális betegségekkel kell foglalkoznunk, és egyébként minden rendben vele, egy percig nem kellett aggódnom a fejlődésén (jó, amikor lábon lőtt katonaként kúszott másfél hónapon át, akkor anyukám próbált ijesztgetni, de nem adtam be a derekam), minden megy a maga természetes útján. büszke vagyok, hogy letettem a pszichoterapeuta szakvizsgát, és hálás v.-nak, hogy tudtam mellette tanulni, hogy nem kérdőjelezte meg ennek a fontosságát. büszke vagyok, hogy ősszel visszatértem magánozni (mégha anyagilag egyelőre egy csőd is az egész a sok kiadás mellett), és hálás, amiért adtam arra időt magamnak, hogy lélekben és érzelmileg is megérkezzek az újrakezdéshez. 

hálás vagyok, amiért a családomra mindig tudok számítani, amiért ők is ugyanúgy lelkesednek á.-ért, mint mi (ha nem jobban). hálás vagyok, hogy (minden e. okozta sérülésem és félelmem ellenére) a barátságaim többségéről beigazolódott, hogy igazi, és hogy az anyává válásom nem kell, hogy vízválasztó legyen köztem és a(z egyelőre) nem-anya barátaim között. hálás vagyok nekik, hogy alkalmazkodtak a szűkös és állandóan változó játékteremhez, hogy eljöttek hozzánk, hogy nem ítélkeztek és adtak kéretlen tanácsokat, hogy kaphatóak voltak a délutáni "vacsorákra".

hálás vagyok, hogy kétszer is eljutottam moziba, hogy voltunk csomót a nyaralóban á.-nal, hogy futottunk az ub-n, és nyaraltunk a balcsin.

idén nagyon remélem, hogy a hormonjaim megengednek több tudatos jelenlétet a mindennapokban, és kevésbé lesz az az élményem visszatekintve, hogy mintha valami furcsa ködben lebegtem volna végig. szeretnék sok közös játékot, kirándulást, és szeretnék bombaerős immunrendszert mindannyiunknak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése