great expectations.

great expectations.

2021. március 2., kedd

nagyon nehéz néha a bright and shiny felszínen tartani magam, és van, amikor csakis a szégyenérzet tart vissza a toporzékolástól. annyian vannak nagyon nagy bajban, mondjuk szerintem ez is egyre jobban megvisel, és nem csak az, hogy hiányzik a szabadság.

a bármilyen szabadság.

persze, adaptálódom. februárban például kitaláltuk, hogy minden hétvégén alkossunk közösen az online pénzköltés helyett. szóval festettem egy csomó képet, és most is épp száradóban van egy.  february sucks #peace-címszó alatt tartottunk n-val egy szuper együtt-kajálást barátoknak, voltak nálam a kedvenc nővérkollégáim, akiknek sütöttem kacsamellet (!!!), és a saját kajálásomra is meglepően odafigyelek.  szombaton voltunk a lányokkal a czakó-kertben, és vasárnap megvolt az első futás-próbálkozásom a sérülés óta, olyan gyönyörű és hiperkényelmes az új futócipőm, hogy nagyon remélem, hogy megembereli magát a csonthártyám. 

ahogy most írok, tök vicces küzdeni a saját kényszerességemmel. merthogy ezt még februárban akartam megírni, és mi az, hogy egy hónapban nem írtam, hol van a rend, pláne hol a fegyelem. 

mindenestre közben március lett, holnap h. 30 éves lesz, és úgy várom a szülinapját, mint a sajátomat - valószínűleg nem függetlenül attól, hogy három napot mégiscsak megszavaztam magamnak, és nem megyek a kórház közelébe legközelebb, csak hétfőn. nagyon rég nem volt 5 napom csak úgy, kötelezettségek nélkül, úgyhogy egészen euforikus vagyok. (ráadásul mivel március van, ma elmehettem könyvesboltba, holnap pedig megveszem életem első levi's farmerjét! annyira burzsuj, annyira materialista örömeim vannak.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése