great expectations.

great expectations.

2018. május 23., szerda

úgy látszik, nem csak a sportfröccs, az új munkaszerzés is egy addiktív cucc. ma hivatalosan is felkértek a jelenlegi gyakorlati helyemen, hogy vállaljak ügyeletet, amennyiben valóban komolyan gondolom. úgyhogy jártam az orvosigazgatónál (najó, túlzok, mert a főépület kantinjában jártam, ami - készítsétek a lelketeket - kb. olyan, mint a 360bár az andrássyn, csak házak helyett hegyekre lehet körbelátni, meg gondolom, koktélokat nem árulnak), aztán m. útmutatásának köszönhetően kettő, azaz 2 perc alatt igényeltem internetes úton erkölcsi bizonyítványt. 
aztán körbefutottam kétszer a szigetet, és most arról elmélkedem - szerény becsléseim szerint immár 3126750. alkalommal -, hogy mekkora mázlista vagyok magammal. okéoké, a párkapcsolati választásaim lehetnének, hmm, célratörőbbek, de tulajdonképpen még azzal is az van, hogy voltam szerelmes és vagyok szerelmes, és pont.
a többin meg majd szorongok a ciklotímiám másik epizódjában. meg ha már kipróbáltam a körpanorámás kantin kínálatát.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok az új munkákhoz, te mázlista! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszii! (magyarul es ott, ahol ismernek, kicsit konnyebb..:))

      Törlés
    2. Nem könnyű az sehol se.

      Örülök, ha te mázlistának érzed magad, de szerintem nagyon is kiérdemelted már mind az előrejutást, mind azt, hogy boldog és elégedett legyél.

      Törlés
  2. ez szakmai siker :) gratulálok, örülök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most, hogy így mondod... TÉNYLEG. köszi! erre így eddig nem is gondoltam. inkább arra, hogy így ki fogom tudni talán gazdálkoni magamnak a pszichoterápiás szakképzést! :D

      Törlés