great expectations.

great expectations.

2018. augusztus 8., szerda

újabban akárhányszor kinyitom a kórházi szobám ajtaját, egy rajzba vagy újságba botlok, ilyen a paraszolvencia a pszichiátrián. mondjuk az újságot még nem volt időm elolvasni, merthogy az öt orvosból ketten vagyunk az osztályon, és kábé harminc betegem van, akik közül huszonöttel tényleg kell is foglalkozni napi szinten. a többieknek meg tuti akkor lesz valami szomatikus nyavalyája, amikor végre azt érzem, kicsit sínen vagyok. 
(kissé őrült módon mégis élvezem.)
ma viszont sziget előtti regeneráció (cserébe a vasárnapi ügyelet után bent voltam hétfőn félhatig), az idejét nem tudom megmondani, mikor tartózkodtam a lakásomban utoljára reggel nyolc után ilyen huzamosan, mint most fogok. és tegnap megírtam az utolsó riportot is, nem vagyok tökéletesen elégedett, de azt hiszem, jelentős mértékben fog javítani a közérzetemen, hogy nem nyomaszt tovább a lezáratlan feladat. 
és persze, egy csomó embernek ígértem magam a hétvégére, ehhez képest egyre intenzívebben vágyom arra, hogy három napra elvonuljak, szakvizsga-tételeket dolgozzak ki, hasaljak a fűben.








5 megjegyzés:

  1. van valami ódivatú báj a "betege vagyok a doktornőnek" kifejezésnek. Ah, bárcsak az én betegem is lenne valaki - merengene el a hősnő elomolva a kanapén egy képzeletbeli regény első fejezetében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D most, hogy mondod...! (holnap/ma mondjuk a doktornő csillámtetkókkal a karján fog megjelenni, a Sziget homokjától berekedt hanggal, ami nem tudom, mennyire illene egy efféle regény hősnőjéhez. :D)

      Törlés