great expectations.

great expectations.

2018. január 23., kedd

csak tíz év múlva ne ez a dal 

legyen.
megint a buszok ablakából, megint a kirakatok.
most éppen csodagyönyörű székek, amiket - jól kitaláltam - a magánrendelőmbe például.
most mindjárt visszatörlök, mert nem nyilvánosan kéne szublimálni.
és nem kéne megint ügyelni, és az insomnia se kéne.
hanem örülni, hogy haladok a feladataimmal, megírtam az első riportot, csoportot tartok az addikton, és már nem szorongok, hanem flowban vagyok az efféle új helyzetektől.
és mégis.
van ez a legmélyebb mély magom, ami miatt a leghatalmasabb magabiztosságom is romba dönthető. 
szeretsz-e.
és már megint elfelejtem. hogy az előbb még elképzeltem magam, ahogy a csodagyönyörű székben ülök valami egyszerű, letisztult blúzban és farmerban, és figyelek, és tükrözök vissza empatikusan, és minden nyugodt és sötétkék és bársonyzöld.
százféle változatban.
néha a mindfulness inkább átok, akarja a halál folyton a jelent érezni.
aztán kikecmergek magamból, jól kitaláltam, na, ha valami, hát stratégia az akad bőven.
de azért

nehogy majd ez legyen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése