great expectations.

great expectations.

2017. szeptember 25., hétfő

akkor most ünnepélyesen bejelentem, hogy ideiglenesen leszoktam az édességről. a mai ügyeletben önként és dalolva, gondolkodás nélkül mondtam le egy óriás tábla milkáról a zárt osztály, és pár, a szusi mellé érkezett ajándék kókuszgolyóról a felvételi részleg javára. és a magammal hozott, világ legfinomabb, csokoládéval borított mandulájából is négy (azaz N É G Y) szemet ettem összesen. ügyeletben. én. ámuljatok velem ti is!
és most végre megírom a hivatalos leveleket, amiket még a szerdai ügyelet alatt terveztem megírni.
és kinyomtatom a szakvizsga-teszteket, amiket szintén szerdán terveztem kinyomtatni, hogy tájékozódjak, és aztán tavasszal elmehessek megírni, és jövő őszre valóban "csak" [hisztériába hajló ördögi kacaj] a szóbeli maradjon.
és közben m. megvette a jegyeinket bergenbe, és azt már biztosan meg tudom kérdezni norvégül, hogy miért. végülis ez egy egész fontos kérdés egy pszichiáternek.
és azt nem is mondtam, hogy az egyik szösszenetem bekerült a legjobb 100 közé a 100szóbanbudapest pályázaton.
és mekkora jó nekem már megint.
(mondjuk azt azért nem bánnám, ha nem csak kampányszerűen durrantanák be a fűtést a széljárta kórházamban, mert ide a rozsdás bökőt, hogy holnapra újra kezdődik az épphogy elmúlt náthám.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése