great expectations.

great expectations.

2017. augusztus 12., szombat

kiderült, hogy még van idénre egy csomó szabim. mondjuk a visszatérés utáni első napokban produkált működésemet és dekoncentráltságomat érzékelve nem biztos, hogy nekem olyan gyakran kéne szabadságra mennem (dehogynem). 
a hőségtől némileg cseppfolyósodik az agyam és belassulok (utóbbi néha nem is jön rosszul), de azért ne már, hogy augusztus közepe legyen. szokásos rinya, hogy mikor telt el a nyár a jóváhagyásom nélkül. sokat jut eszembe, hogy gyerekkoromban mennyire elképesztően tudtam unatkozni nyaranta. a huszadik könyv kiolvasása és hatvanhat teátrális vers megírása után már nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal, úgyhogy mindig vártam az egy hetes, kötelezően külföldi nyaralást. ahol pár nap után szintén intenzíven unatkoztam (apám nem szeret várost nézni, anyámnak meg nem nagyon volt beleszólása a programba). általában tengerhez mentünk, franciaország vagy olaszország, később - kutyástul - horvátország. (nem mintha apám a tengert szeretné, de vélhetően évi egy külföldi utazásra feltétlen szükség volt a cv-jében.) vártam, hogy jöjjön az indulás napja, mert hiányzott a szobám, ahová elzárkózhatok előlük, és mert tudtam, hogy a hazaérkezés után már csak pár hét, és kezdődik a suli, ami egyet jelentett a barátokkal, a cuki tanáraimmal és azzal, hogy újra önmagam legyek. 
tök ciki, mennyi időt pazaroltam el unatkozással életem első 18 éve alatt. 

3 megjegyzés:

  1. Én egész gyerek- és kamaszkoromban azt éreztem, hogy majd akkor kezdek el élni, ha már lesz diplomám és állásom, addig úgyis csak tengetem a napokat, egyiket a másik után, az is rohadt unalmas volt, pláne vidéken. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt elhiszem! ;) #sznobpestilany

      amugy nekem az volt a szivas, hogy a legjobb baratnomet szigoruan tartottak a szulei, es ezert max egy talalkozo jott ossze/nyar, pedig nalunk akar taborozhatott is volna...
      ezt az unalmat azota sose ereztem, egy percig sem. az egyetem alatt vagy megszakadtam, vagy irto halas voltam a semmittevesert. es ez azota megmaradt. :) ugy latszik, rl is hasznaltam az egy fore juto unalom-orakat.

      Törlés
  2. Azt hiszem, ebből a szempontból mindegy, hogy melyikünk hol unatkozott. Neked Pesten, nekem meg vidéken nem volt kivel és mit csinálni. Bezzeg ha lett volna blogunk! ;)

    #nemisvagysznob #legfeljebbkirálylány <3

    VálaszTörlés